Garantijos ir grąžinimas

www.TechnikosPasaulis.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės. Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  •  sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  •  sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@technikospasaulis.lt

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@technikospasaulis.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį.

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3) Prekės pakuotės nuotrauką.

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.

 

Serviso įmonė

Prekė/Gamintojas

UAB „Service Net“
Gaižiūnų g. 3, Kaunas, tel. (8 37) 400160         
Verkiu g. 29, 4 korp., Vilnius, tel. (8 5) 2331686

ACER, BENQ, CTX, EPSON, FUJITSU, HEWLETT  PACKARD (HP),  IBM, LEXMARK,NEC MONITORS, SAMPO, TOSHIBA, VIEWSONIC, CIBOX, LENOVO

UAB „Servisa ICT“
Savanorių pr. / J.Žemgulio g.192/8, Kaunas, tel. (8 37) 329000
Geležinio Vilko g. 6 A, Vilnius, tel. (8 5) 2101160

DELL, ASUS, BENQ, HAIER, LENOVO, TOSHIBA, CATA,  LG, HANNSPREE, SANDISK, ACME, ASUS, BROTHER, MAG, PROVIEW, MPIO, DI-BOSS, ASSMANN, CHICONY, A-DATA, APPLE-I

UAB „Baltic continent“
P.Lukšio g. 23, Vilnius, tel. (8 5) 274 17 88

HOOVER, CANDY, DELONGHI , DAEWOO, SONY, PHILIPS, PANASONIC

UAB „AG SERVICE“
Taikos g. 259, Vilnius, tel.  8 700 55655
R.Kalantos g. 32, Kaunas, tel.  8 700 55655

 

LG, SAMSUNG, MIELE, BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ZELMER, STOLLAR, INDESIT, ARISTON, JETAIR, KRUPS, MOULINEX, ROWENTA, HOOVER, CANDY, ESTAR, TCL, THOMSON, LA SOMMELIER, ADLER, CAMRY, SILVERLINE, WEISMAN, AKAI, AKSU, COWAY, LADYCOOK, LAICA, RAVANSON, REMINGTON,  SHARP,  MESKO, HP, BEKO, BLOMBERG, GORENJE, HEWLETT  PACKARD (HP)

UAB „IBM Lietuva“
Šeimyniškių g. 3, Vilnius, tel. (8 5) 2786611

LENOVO